Kalendarze personalizowane – co warto wiedzieć?

Coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na zainwestowanie w gadżety reklamowe, które stanowią nośniki treści reklamowych. Jest to sposób promowania firmy, jak też utrwalania relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi. Powinno się jednakże pamiętać, że gadżety reklamowe powinny być głównie użyteczne oraz funkcjonalne.

Wyłącznie wtedy są w stanie skutecznie utrwalać treści reklamowe. Właśnie dlatego coraz częściej wykorzystywane w tej roli są kalendarze książkowe personalizowane. 
Personalizacja kalendarzy książkowych – co mamy do wyboru?
Na wstępie trzeba podkreślić, że aby zyskać profesjonalny projekt oraz wykonawstwo kalendarza biznesowego, warto korzystać z oferty firm, które specjalizują się w kompleksowych usługach dotyczący gadżetów reklamowych. Takie firmy odróżniają się doświadczeniem na rynku, wiedzą a także zapleczem technicznym, które umożliwia na profesjonalny wydruk kalendarzy w różnorakich formatach, jak także stosowanie różnych technik uszlachetnienia druku, między innymi lakieru UV, folii błyszczącej czy elementów metalizowanych. Warto podkreślić, że kalendarz personalizowany powinien być zaprojektowany a także zaprojektowany zgodnie z linia projektową przedsiębiorstwa, a więc wytycznymi dotyczącymi użycia znaków a także elementów identyfikacji wizualnej zgodnie z księgą znaku. Klient decydując się na kalendarz biznesowy może zdecydować o elementach oraz dodatkach, które nie tylko i wyłącznie zwiększają wartość wizualną produktu, ale też wpływają na jego efektywność. Przedsiębiorcy na prawdę często wybierają dodatki tj.: praktyczne uchwyty na długopis, klapki z magnesem do zamykania, metalizowane elementy ozdobne na okładce, płytka z grawerem, registry ułatwiające dostęp do konkretnego miesiąca, ozdobne garbiki, jak też zaokrąglone narożniki i okucia. Na prawdę bardzo często kalendarz biznesowy wzbogacany jest również szczegółami, które utrwalają oraz wzmacniają przekaz marketingowy. Są to wklejki reklamowe wewnątrz kalendarza, które najczęściej zawierają zdjęcia nawiązujące do działalności firmy, jak również tasiemki z nadrukiem promocyjnym. Pamiętajmy również, że personalizowany kalendarz powinien na okładce mieć zamieszczone elementy identyfikacji wizualnej firmy, najczęściej jest to logotyp.

Więcej informacji: sprawdź kalendarz książkowy z gumką